Tražite ideju za jedinstven i osoban poklon?
Trebate savjet?
Imate ideju koju želite podijeliti?
Na pravom ste mjestu...stoga...dobro došli :-)

Pratite nas i na FACEBOOKU

nedjelja, 16. studenoga 2014.

Svratite u Kikić Butikić


Zaljubljenik sam u Božić i ne mogu si pomoći. Veselim se hladnim danima i mirisu snijega, veselim se adventskim sajmovima, žutom svjetlu žaruljica, mirisu bora i kuhanog vina, okusu grožđica i čokolade, mirisu cimeta, crvenim i zelenim sjajnim kuglicama i veselju. Veselim se božićnim listama (moja je već gotova i ,zahvaljujući Interliberu, više od pola riješena). Svoje veselje i radost predbožićnog iščekivanja podijelit ću i s vama. 
Zato vas danas želim upoznati sa Facebook stranicom na koju sam naišla ovog tjedna, a zove se Kikić Butikić (https://www.facebook.com/kikicbutikic). Ovdje sam naišla na jako zgodne božićne dekoracije koje ujedno mogu biti božićni dar. 



Kikić Butikić vam nudi rukom rađene zvijezdice koje možete objesiti na božićno drvce ili nanizati poput girlande. Zvijezdice su u mojim omiljenim božićnim bojama, tradicionalnoj crvenoj i snježno bijeloj, sa sitnim zelenim detaljčićem. 


U Kikiću Butikiću možete naručiti i slova u božićnom izdanju koja možete objesiti na bor ili na vrata.


A ovo je samo božićni dio asortimana koji se nudi. Zavirite u Butikić i pronađite i ostale personalizirane darove kojima bi mogli razveseliti nekoga na božićno jutro.

Nema komentara:

Objavi komentar