Tražite ideju za jedinstven i osoban poklon?
Trebate savjet?
Imate ideju koju želite podijeliti?
Na pravom ste mjestu...stoga...dobro došli :-)

Pratite nas i na FACEBOOKU

srijeda, 10. rujna 2014.

U zemlji snova Sove Sovice

Još mnogo ranije no što su moji mali cimeri došli na svijet i uopće bili u planu, znala sam u kakvim će krevetićima spavati jednom kad dođu: u krevetićima opremljenim kod Sove Sovice. Naime, Sova Sovica izrađuje posteljine koje bi h si i sama poželjela da sam dijete. Osim posteljine, tu su u kompletu i ogradice, jastuci mali i veliki, slinčeki te jastuci za nošenje beba.

Sova Sovica me oduševila upravo motivom sove, iako su i sve ostale životinje koje izrađuje zanimljive i simpatične. 


Varijacije i kombinacije boja i uzoraka su brojne pa je odabrati onu najljepšu nemoguća misija. Svaki komad ručno je rađen i može biti personaliziran imenom djeteta kojem je namijenjen.  Sve to mi se svidjelo kada sam prvi put naletjela na Sovicu na Facebooku.  A kad sam prvi puta vidjela stvari uživo, postala sam potpuni obožavatelj jer je sve izrađeno perfekcionistički-pedantno, uredno i profesionalno u svakom pogledu, od odabira boja i tkanina do pakiranja i etikete.






A tko se zapravo skriva iza imena Sovica? Sovica je Helena Puratić, mama i modni dizajner po struci,  čija su neiscrpna inspiracija njene dvije djevojčice;kako rastu one, rastu i nove ideje, kaže Helena.



Koje je Helenino najdraže mjesto i doba dana za stvaranje?
Cijeli život sam ranoranioc pa je logično da rano volim započeti s radom a od nedavno imam i svoj mali studio tako da u toj sferi sreći nema kraja :-)
Pitala sam Helenu i koji je najdraži poklon koji je ikad dobila…
Ako zanemarimo materijalne stvari (a tu moram pohvaliti svog supruga koji mi je kupio novi fotić ) nekako me uvijek iskreno razvesele dječje crtkarije kojima onda danim tražim prikladno mjesto ali na kraju svaka nađe svoje :-) To me baš veseli :-)
A kuda bi otputovala da osvoji milijun kuna na lutriji?
Poznavajući sebe,vjerojatno bi sa svojom obitelji otišla na voljeni otok Brač i upoznavala sva godišnja doba na njemu,pa opet ispočetka :-)
Helena ne voli…
…kasniti s narudžbama. To je stvarno stresno.
Helenine radove možete pogledati na Facebook stranicama (https://www.facebook.com/sova.sovica?fref=ts /  https://www.facebook.com/ssovica?fref=ts ) gdje je ujedno možete i kontaktirati.

Nema komentara:

Objavi komentar