Tražite ideju za jedinstven i osoban poklon?
Trebate savjet?
Imate ideju koju želite podijeliti?
Na pravom ste mjestu...stoga...dobro došli :-)

Pratite nas i na FACEBOOKU

četvrtak, 25. rujna 2014.

Bajkovita umjetnost Iris Mihatov Miočić

Od autorice koju vam danas želim predstaviti sam do sad naručivala tri stvari i svaki put sam pregledala baš sve radove na internetu. Isto sam učinila i pripremajući se za pisanje ovog teksta. I svaki put sam uživala. Danas vam predstavljam mladu autoricu, akademsku slikaricu i ilustratoricu Iris Mihatov Miočić koju na Facebooku možete pronaći i pod imenom Happy Dot. 

Iris sam otkrila tražeći idealan poklon za svoju sestru, koji sam, na kraju i pronašla kod nje. Odabrala sam personaliziranu ogrlicu, s mini portretom i odabranim citatom. Personalizirane ogrlice samo su dio bogate ponude koja uključuje oslikane drvene kutije, pločice s anđelima čuvarima, oslikane jastuke i slike. Isto tako, Iris pruža usluge ilustriranja i oslikavanja zidova.





Njeni radovi su idealan poklon za rođenje djeteta, krštenje, vjenčanje ili rođendan. Predmet koji odaberete možete učiniti jedinstvenim i osobnim odabirom teksta i motiva, a na njima se može naći i portret vas, vaše obitelji ili voljene osobe. Bez obzira što odabrali, svaki njen rad zrači pozitivnim emocijama, oku je ugodan i lišen suvišnih detalja. 





Preporučam vam da ne propustite i upoznati se s Iris kao slikaricom te pogledajte njen portfolio na službenoj Internet stranici (http://www.irismihatovmiocic.eu.pn/ ). Zasigurno će vas se dojmiti kao svestrana umjetnica i izvrstan portretist. Fokus njenih radova je ljudski lik i ljudska emocija koju vješto lovi u trenutku, posebice u tehnici akvarela.




Na istoj internetskoj stranici možete doznati i njene biografske podatke, no kako bi dobili i mali uvid u osobnost ove autorice, odgovorila je i na nekoliko kratkih pitanja.
Tako sam o Ines saznala da je od malena sanjala da će postati slikarica/ilustratorica, a svoju inspiraciju pronalazi u obitelji, istinskim ljudskim vrijednostima, životnim pričama i bajkama. 



Iris tako kaže: „Inspiraciju je, zapravo, lako pronaći, ukoliko si svjestan ljepote življenja, čak i kad se dogodi životna bol, i u njoj možeš pronaći inspiraciju.
U djetinjstvu se najradije igrala…papirima i bojicama u svakom svojem obliku :)
Najdraži poklon koji je ikad dobila…kad sam postala mama :)Kad bi mogla biti netko drugi na jedan dan, bila bi… Aretha Franklin :D Pjevala bih cijeliii dan!
Kad bi se mogla susresti s jednom slavnom osobom... ne bi to bilo samo s jednom slavnom osobom. Da mogu, bilo bi to jedno ugodno čavrljanje s M.L. Kingom, Majkom Terezom, i Papom Ivanom Pavlom II.


Kontaktirajte Iris na Facebooku (Iris-Mihatov-Miočić-Atelje ili Happy-Dot)

Nema komentara:

Objavi komentar