Tražite ideju za jedinstven i osoban poklon?
Trebate savjet?
Imate ideju koju želite podijeliti?
Na pravom ste mjestu...stoga...dobro došli :-)

Pratite nas i na FACEBOOKU

srijeda, 22. listopada 2014.

Volite Instagram? Upoznajte Okvirstagram!



Uspomene su jedna od rijetkih stvari koje vam nitko ne može oduzeti, a koju možete s drugima dijeliti. Ako im date fizički oblik, poput fotografije, možete ih i poklanjati. Fotografije su dar s kojim nikada nećete pogriješiti-samo odaberite onu pravu. Upravo tragajući za lijepim okvirom za slike, lutajući bespućima interneta, pronašla sam Okvirstagram-tako jednostavnu, a izvrsnu ideju. 


Što je Okvirstagram?

Okvirstagram je ručno izrađeni drveni okvir kvadratnog oblika u kojem se nalazi vaša fotografija s Instagrama. Stvar funkcionira ovako: odaberete fotku koju želite da bude dio Okvirstagrama i pošaljete ju putem e-maila ili putem privatne poruke na Facebooku. Dan ili dva kasnije dobijete ju otisnutu u profesionalnom fotolaboratoriju i stavljenu u okvir od pravog hrastovog drva, s mat staklom i čvrstom bijelom podlogom od prerađenog drva visoke gustoće. Dobit ćete čak i čavlić potreban da biste svoj Okvirstagram postavili na zid. Spomenuti drveni okvir kvadratnog je oblika te kao takav formom prati fotke s Instagrama, koje su također kvadratne. Ono što se meni osobno jako sviđa je rješenje i za one koji nemaju Instagram. U tom slučaju, samo pošaljete fotku koju želite razviti, a ekipa Okvirstagrama će je obraditi i prilagoditi veličinu okviru.





Okvirstagram je dostupan u tri boje - crnoj, bijeloj i boji drva - te u dvije širine okvira. Ako iskombinirate 4 ili 9 okvira, što izgleda jako efektno, dobit ćete popust! A ako fotografiju želite držati na polici ili radnom stolu, za nju možete kupiti i drveni stalak. Okvirstagram se može preuzeti osobno u Zagrebu, a šalje se i putem Hrvatske pošte na području cijele Hrvatske i Slovenije. 



Što ovu ideju čini genijalnom?

Vi ne morate raditi baš ništa, osim poslati svoju fotografiju. Nema lutanja po dućanu u potrazi za okvirom niti odlaska k fotografu radi razvijanja fotografije. A rezultat je uokvirena fotografija profinjenog izgleda koja će uljepšati svaki prostor.


Tko stoji iza ove ideje?

Iza ideje stoji Davor Šuštić, kojeg je za Okvirstagram nadahnuo, naravno, Instagram : „Volim Instagram i svakodnevno gledam, lajkam i komentiram fotografije svojih prijatelja te objavljujem vlastite. Palo mi je na pamet da bi bilo odlično da se fotografije s Instagrama mogu poslati nekome tko će ih razviti, ugraditi ih u lijepe kvadratne okvire i vratiti mi ih u opipljivoj formi, spremne za vješanje na zid. Međutim, takva usluga kod nas tada nije postojala. Nije trebalo dugo da shvatim da bih taj netko mogao biti baš ja, ne samo jer sam imao jasnu viziju kako bi ti okviri trebali izgledati, već i jer moja obitelj preko dvadeset godina njeguje tradiciju ručne obrade drva. U toj ranoj fazi projekta znao sam samo da okviri moraju biti od pravog hrastovog drva, koje osobno jako volim. Sa svime ostalim sam eksperimentirao, sve dok nisam pronašao kombinaciju okvira, stakla i podloge koja po meni najbolje funkcionira s fotografijama!“


Ovom mladom poduzetnom kreativcu trebalo je 90 dana da dizajnira i modelira okvire te izradi web stranicu i profile na društvenim mrežama i u potpunosti realizira svoju ideju. U svom poslu nije sam-ostatak njegove vrijedne ekipe čine brat Damir Šuštić i djevojka Jelena Mihovec.
Osim usluge uokvirivanja fotografija, Okvirstagram vam nudi i ambleme superjunaka koji su laserski izrezani u drvu, ručno obojani i uokvireni u okvire od pravog hrasta. Na stražnjoj strani laserski je ugravirano ime superjunaka i redni broj u seriji. A iduće godine, Okvirstagram nas planira uznenaditi s još nekim novitetima.






A sad malo o Davoru. Kreativni ljudi uvijek daju zanimljive odgovore na osobna pitanja. Ovdje pročitajte što sam saznala o mozgu Okvirstagrama.

                                      

U djetinjstvu se najradije igrao… s kvačicama za sušenje veša. Nešto poput jako, jako primitivne verzije LEGO kockica…
Kad bi morao gledati jednu TV seriju cijeli život, Davor bi gledao… Seinfeld. Zato jer je to serija koju već gledam cijeli život i s povelikom sigurnošću mogu reći da mi neće nikad dosaditi.
Davor voli svoje ime jer… da ga nemam, ne bih znao kad mi se netko obraća!
Najdraži poklon koji je ikad dobio… ne znam koji je najdraži sveukupno, ali najdraži kojeg sam dobio u novije doba nesumnjivo je komplet crteža jako mi dragog glazbenika i ilustratora. Poklonila mi ga je cura, a posebno je super što je čovjeka zamolila da mi napiše posvetu, a on mi je uz rođendansku čestitku nacrtao još jedan crtež. Jedva čekam da si sve to uokvirim i postavim na zid!

Nema komentara:

Objavi komentar